środa, 28 września 2011

:O

dobra często mnie widzicie ;) ale ja w to nie gram jak dawniej juz nie godzinami mam inne zajecia ; ] postanowilam dac moja fote zgadujcie ktora to ja ;p podpowiedz ta najbrzydsza :D

niedziela, 18 września 2011

poniedziałek, 12 września 2011

Yeah!!

pisaliście do modki i do różnych takich i odblokowali mnie ale ja musialam im na maila takiego z wp napisac ... wszystko...;( ale sie ciesze bo odblokowali mnie!!!

niedziela, 11 września 2011

; (

zostałam zablokowana na zawsze ;( za napis w opisie H.W.D.P a to oznacza Hip hop wielką duszą polski ;( prosze was piszcie do moderatorki admina lub cos takiego zeby mnie odblokowali ja nic zlego nie zrobilam ; (

sobota, 3 września 2011

Złota i Czarna lista

złota lista tzn. że ktoś mi bardzo pomagał wbić level lub coś dla mnie super zrobił takie osoby umieszczam na złotej liście.oglądniesz moje wszystkie filmy będziesz na złotej liście ^^
ZŁOTA LISTA:
-kojaszi
-blackcomedy
-aszley1607
-klauduss83
-nika386
-pinklady
-Pistacjowa
-Poppy_97
- >Natusia<
- ` Julka
-EmoZocha 
-Dora;*
CZARNA LISTA:
-maslakola
-SebastianKOWALSKI
-Gabi 25
-betlamesz1
-pursziapa28
- Kimcia1888
NIE  PODPADNIJ MI
TO NIE ZNAJDZIESZ SIĘ NA CZARNEJ LIŚCIE

piątek, 2 września 2011

Buda -.-


więc tak nie mam czasu na msp mało co siedze ta buda dobija ludziów masakrejszyn pierwszy dzień było pianie ale teraz będzie totalna porażka i mega żal -.- więc tak jak ktoś nie wie na msp jestem jako Vampirek;* pozwalam wam zapraszać mnie do znajomych :D no wiem wiem że mam dopiero 11 prawie 12 level... jeśli chodzi o temat szkoły to już wszystko powiedziałam. Masakra jak będe mieć z czegoś na koniec roku 3 z domu mnie chyba wypierdolą xD więc musze uważać na oceny -.- .

niedziela, 28 sierpnia 2011

sobota, 27 sierpnia 2011

moje pidżamka party

Więc tak dla jasności najlepsiejsze party robi Vampirek;*  a o to photoski :


















sesja

a jestem maczo mi kobiety coś tam cos tam :D

kissujemy sie

ja tu gram ona śpiewa

chcesz autograf? wyśle mailem :D

przesadziłaś jesteś jak vampir z tym pudrem :D

blokuje mi droge -.-

nadziane truskawkami ^^

groziłam jej to ona mi też

chciałam zniknąć bo cukierki ode mnie wyłudzała 

ja latam więc ona też musi

ładnie mówiła więć przeszła do finału :D

piątek, 26 sierpnia 2011

foty ze ślubu mojego

rumbujemy ja Nikka i blackcomedy

taniec pijaka ktory kupilam -.-

menelstwo :D (moj pomysl)

myjemy pachy

pijemy, asie najebalm xD

pozy modelek


znowu pijemy

rumbaaa < 33

czwartek, 25 sierpnia 2011

Konek;*

bardzo dlugo sie spoznial koneQ weszlam o 1 w nocy i dalej nie bylo dopiero dodali gdzies tak po 12 -.- masakra ale za to fajniuusi jest < 33

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

smutam ;(

te życie jest beznadziejne chcecie wiedziec dlaczego chce sie powiesic? juz mowie moja glupia siostra ;( zrobila tak ze blackcomedy juz sie do mnie nie odzywa  nie jest juz moja naj ;( nie mam jej w znajomych usunela mnie ze skype ;( i wgl mam ciezkie zycie  chlopak ze mna zerwal ehh.. wole mieszkac w polsce bylo lepiej ;( niczym siie nie martwilam nic takiego sie nie dzialo a jestem teraz w Londynie i jebie sie caly swiat ;( wole sie zabic niz zyc tak dalej ;( ktoś mnie wgl lubi na tym siwcie? zdaje mi sie ze nie ;(
Blackcomedy Julka chyba nawet nie wyobrazasz sobie jak ja cie kocham nie czujecie sie jak ja pomyślcie sobie że straciliście osobe którą kochacie  kurcze no tesknie ;( wróć do mnie ja ci kocham ;( jezuu co mam plakac przez cale zycie? moze kiedys sie pozbieram ;(
                                                     
                                                                                                    Vampirek;*

piątek, 19 sierpnia 2011

impreza toples

'rumbowaliśmy' pingwina

sorbetka łapała ostrość :D



rumba!

myjemy paszki :D

ja i acia ? myjemy paszki a lindsay  i sorbetka patrzyły mi pod spódniczke chociarz zabroniłam ;c

niedziela, 14 sierpnia 2011

Siemanko

siemanko założyłam dziś bloga ^^ będę pisać tu o różnych rzeczach itd. jeszcze nie ogarniam jak sie robi niektóre rzeczy ale sie naucze!!!